MPS-uutiset

Lokakuun vapaaehtoinen

Seura on valinnut lokakuun vapaaehtoiseksi Timo Aaltosen. Palkinnoksi hän sai MPS-mukin, haluamme kiittää Timoa tärkeästä työstä!

Kiitos tästä saadusta tunnustuksesta. Olen toiminut valmentajana T05 joukkueessa vuodesta 2014 lähtien, kun tyttäreni aloitti jalkapallon pelaamisen seurassa reilua vuotta aikaisemmin. Oma taustani alkoi seurassa jo 80-luvun puolivälissä, jolloin pelasin MPS:n joukkueissa lähes kaikki juniori-ikäluokat miehiin saakka.

Nykyään T05 joukkueemme pelaa naisten nelosessa ja joukkueesta löytyy myös pelaajia, jotka ovat olleet alusta lähtien  joukkueen mukana. On ollut hienoa olla mukana samassa joukkueessa näinkin pitkään ja seurata, kuinka pelaajat ovat kehittyneet niin jalkapalloilijoina kuin persooninakin.

Kun itse nuorena pelasin seurassa, seura toimi lähes täysin vapaaehtoisten avulla. Ilman tuota vapaaehtoistoimintaa ei seura olisi sitä, mitä se tänään on. Vaikka maailma on tuosta ajasta muuttunut,  on silti yhä vapaaehtoistoiminnalla suuri vaikutus siinä, miten joukkueen taustat saadaan toimimaan. Kannustankin kaikkia mukaan aktiivisesti joukkueiden toimintaan, koska se on ennen kaikkea hauskaa ja sen kautta myös itse pääsee kokemaan läheltä ne pelien jännittämiset, riemukkaat voitot kuin myös ne tappion karvaat hetket. Loppuun vielä kiitokset kaikille pelaajille, vanhemmille, taustoille ja valmentajakollegoille vuosien varrelta! Kentällä tavataan!