MPS-uutiset

Etsitään apuvalmentajia!

Malmin Palloseura etsii apuvalmentajia 5-8 vuotiaiden eri ryhmiin sekä Pojat 2007 Kilpa, Pojat 2008 Kilpa ja Pojat 2010 Haaste joukkueisiin.

Toivomme valmennuksesta kiinnostuneilta ainakin omaa pelaajataustaa, mutta kaikki koulutus liikunta- ja kasvatusaloilta katsotaan suureksi eduksi. Mahdollisuus on yhdistää useampi ryhmä ja/tai joukkue, jolloin myös mahdollinen korvaus valmentamisesta voi olla suurempi.

MPS tarjoaa valmentajille väylän kehittyä niin pitkälle kuin se paikallisseuran puitteissa on mahdollista. Kannustamme kaikenikäisiä ja -taustaisia valmennuksesta kiinnostuneita henkilöitä aloittamaan valmennuspolkunsa MPS:ssa. Tuemme valmentajia eri valmennusuran vaiheissa kouluttautumaan ja kehittymään oman tavoitetasonsa mukaisesti.

Yhteydenotot ja lisätietoa Joni Ilvonen 040-9669976, joni.ilvonen(a)malminpalloseura.fi

Share on facebook
Share on twitter