MPS-uutiset

MV-VALMENNUKSESTA KIINNOSTUNEILLE KOULUTUSTA SU 21.11

Malmin Palloseura haluaa kehittää alle 12 vuotiaiden ikäluokkajoukkueiden maalivahtivalmennusta osana maalivahtien kehittymistä arkiharjoittelun yhteydessä. Lasten maalivahtivalmennuksella on kaksi päämäärää: lisätä erikoisvalmennukseen keskittyvien henkilöiden määrää sekä toisaalta sitä kautta vaikuttaa useamman ikäluokan joukkueen maalivahtien ominaisuuksien ja taitojen harjoittelun lisäämiseen oman joukkueharjoittelun yhteydessä.

Maalivahtivalmennuskoulutus sunnuntaina 21.11.2021 kello 10.00-14.00 MPS toimisto ja Pallomylly

Ohjelma su 21.11.2021
Klo 10.00 – 11.15 Minkälaista on MV-valmennus ja mitä maalivahdilta nykyään vaaditaan? (MPS Toimisto)
Klo 12.00 – 13.00 Käytännön osuus, osallistujat malliryhmänä (Pallomylly)
Klo 13.00 – 14.00 Reflektointi ja keskustelua koulutuksen aiheista (Pallomylly)

Osallistujille tulee olla koulutuksessa mukana muistiinpanovälineet, liikunnallinen vaatetus ja oma pallo

Koulutuksesta vastaa Juha-Pekka Pantsu, jolla on vankka kokemus maalivahtina pelaamisesta aikoinaan miesten Ykkösessä pelanneista FC Viikingeistä ja Atlantiksesta.  Noin kymmenen vuoden ajan Pantsu on toiminut maalivahtivalmentaja ja yli viisi vuotta maalivahtivalmennuskouluttajana.

Ilmoittautuminen joni.ilvonen@malminpalloseura.fi ke 17.11.2021 mennessä. Koulutus on maksuton MPS:n henkilöille.

Share on facebook
Share on twitter